Saturday, January 1, 2011

MAKTAB TRCHENTA...

Assalamualaikum.:)



so let start ur enjin plus all the things that wanna bring back to institue..it's time to going back to maktaabb trchenntaa..


ohh noo tingal bape jam je lagi aku mau balik ke maktab trchentaa..tak de mood okiee nak balik sane..coz tak prepare ape2 sangat..tak de mood nk blaja lagi..nnt penuh lah rutin aku as a student. mmg horrible gile bile balik maktab nie coz result nak kuar..agk seram lah kan coz nak thu pointer aku macam haraam ke macam membuatkan hatiku berkocak2 tok terus belaja je..




so bile dah balik maktab, nak wat lah sikit transformasi kat sane nnt..transformasi ape ye??ohhh noo mmgg sgt transformasi gilak kot..nk bg terkejut 1 maktab trchennta aku nie..




biler dah start balik maktab mmg byk lah kan commitment aku coz aku nak kene handle dinner...mmg nak wat VOGUE abesss lah..kasi gempak sikit biar olanngg plus senior2 tabik spring kat batch aku yg slalu tak de aktivity yg besshh..


muke happy + tension = BERKECAMUK JIWAKU...


No comments:

Post a Comment