Wednesday, January 5, 2011

APA MASALAH KALAU PEREMPUAN ITU TAK CANTIK



Assalamualaikum..


hai sume..=)




okie this entry mau tulis dlm BM okie..mau luahkan isi hati ini...




APA MASALAH KALAU PEREMPUAN ITU TIDAK CANTIK???






kebanyakkan perempuan di mata aku semuanya sama sahaja..


namun Allah telah memberikan keistimewaan pada setiap perempuan yg berada di dunia ini..


walaupun anda merasakan diri anda tidak cantik, masih ada lagi di luar sane yg senasib dengan diri anda...bahkan ada yg lagi teruk drpd diri anda..




sejak kecik lagi aku di kelilingi oleh orang2 cantik...pada awalnya..aku sangat tertekan...sebab kawan2 aku yg cantik pasti layanan yg berbeza dari aku..sejak kecik lg aku dah lali dengan semua dugaan ini....Allah jadikan aku insan seperti sekarang..hanya Allah sahaja yg tahu betapa bahgie nye menjadi diri aku..walaupun kadang kala aku amat sedih menjadi diri ini..




tetapi....


aku tetap bahgie..kerana aku sentiase mempunyai orang yg sentiase membahgiekan aku ...


bahkan aku sendiri mengaku bahawa walaupun aku gemok..




tapi aku tetap famous seiring dengan rakan2 aku yg cantik dan HOT....


itulah DIRI KU yg harus AKU TERIMA..




AKU BANGGA MENJADI NUR AMIRAH......KERANA AKU MEMPUNYAI SESUATU KEISTIMEWAAN YG TIADA PADA DIRI ORG LAEN.....=)


1 comment:

  1. hehehe.nape ni nyeh..ko cantik ok..mama selalu puji ko..die kate ko lagi cantik dr aku..okay..be urself because we love u the way u are:D

    ReplyDelete