Friday, December 31, 2010

KISAH SEPANJANG CUTI KU

Assalamualaikum u oll...

dah lame x balik ke sarang aku nie..habes dah makin berhabuk aku tgk..maaf ye kwn2..now ak tgh countdown nk balik maktab yg terchenntaa tue..trchenntaa lah sgt kan..
trseksa ado..yang ado...so ari ahad 2.1.2011 nnt dah start mau balik hostel sudah..so no more holidays for me.it's time to continue my journey..

so nk dikatekan cuti ni mmg syyookk lah tok aku..coz manyaak ari spent time with my bestie..asyik kua je lah keje aku..smpi dah kene bebel dgn parents aku..mmg sah2 lah aku x larat dgr..so




so aktiviti2 aku selain menternet lemak yg makin nak pupus ni , aku buat gak aktiviti berfaedah yg laen.antaranya..(acewah skema beno perktaan..kate bakal cikgu)





FIRST ACTIVITY , aku kua ngn my bestie sowg nie..EKA . teman die g pusat imegresen utk wat passport....ye lah my frenz sowg ni nk g europe dis 2011..excited aku..aku pon g overseas pon bru g endon je..tue pon g BALI..but then my frenz ni terus g europe u...awwwwww...ingt nyer bli gifts manyakkkk2 kat aku..then waktu wat passport ni mmg gile lah gk..dari pagi kiteowg pergi sampi lah nak dkat maghrib baru lah smpi umah..but then passport still tak siap lagi..so next day still going back there to take her passport..punyer lah raammaii olangg kat situ..so waktu turn kiteowg mmg excited lah aku kan..dah lah berdiri dekat 3 jam u ollzzz..tak ke lemah longlai kaki aku nie..pictures tok amek passport tue tak amik lak..mmg menyesal lah aku ngn eka nie..kalau tak blh wat fileeemm u ollzz..skali skala berangan kan..





so after that, we were plan to go to KLCC...mmg berballoi lahkan..spent time kat sane lah together2 lagi..kiteowg dgn kaki sakit nie pusing lah satu KLCC tue..each shops yg top2 mmg kiteowg masuk lah kan..








gambar gile kami dalam toilet..tmpat kegilaan rmai olangg tok amik picta..tipu lah kalau tak de olangg yg suke amek gmbr kat sni kan.?

SECOND ACTIVITY mase cuti tue aku manyaakk lepak dgn my bestie 2 olang tue eka n aten..kiteowg mmg banyak spent time brsame lah kan..

PART 1 kiteowg pegi dr KLCC menapak pergi PaAVILION..then g SG WANG lak..mmg kaki aku bengkak2 lah kan..penat jalan punyer pasal sbb pki wedges aku ngn aten decide beli selipar je..haha..then waktu nk pergi SG WANG tue pengalaman manis aku bersama dua makhluk Allah ni bile kene interview..mmg excited lah aku kan coz diowg ni aku jadikan mangsa...cian kowg..tak pe..nyeehh kowg nanti famous okie..waktu interview tue lak blh die soh tanye soalan pasal SHOPPING.. sah2 kene kat batang idung sendiri..amek ko..

PART 2 ..kiteowg pergi times square lak..aku ni mmg sah2 malas nk pergi TS.coz selalu sgt pergi situ kalau dok kat maktab..sbg kwn yg baek aku ni follow jelah diowg ..lg pon tak kisah..as long as dpt lepak dgn diowg..kiteowg tgk NARNIA in 3D..owg yg paling excited skali tgk aku ngn eka coz kiteowg tak pernah pon tgk 3D lg..dok KL je lebih..haha..

THIRD ACTIVITY; pergi dinner kat bukit ampang dengan atin, miejan , and syamin.....mmg dinner lambat gile sbb kitewog sesat..sgt kelakar kot time nie..pergi kol 8.30..dinner kol 10mlm ...waktu smpi sane tak sangka lak aku penah pergi tempat nie..makan kat snie biase2 je lah..tp mmg mahal gile lah kan coz tmpt yg aku duduk tue tinggi..kire view tok tgk KL mmg channteek lah kan..sbb tue mahal..each level kat restaurant tue harga makanan sume laen2.

so for holidaaee nie sgt bessshh...soee u ollz huruf besar sgt..over je tau..haha..xd

No comments:

Post a Comment